• Sledujte nás na soc. sítích

Recenze rodičů

Školce v „Domě na vršku“ jsme věrni čtvrtým rokem. Syn Martin už je prvňák, Montessori školku navštěvoval tři roky a loni se zařadil mezi první absolventy. I dceři Klárce rádi dopřejeme strávit školkový čas v příjemném, doslova rodinném prostředí. Lektorky, které hoši i děvčata důvěrně oslovují „Olinko, Kačko, Alenko, Janko, Pavlo…“ se upřímně snaží o laskavou výchovu, připravují pro děti zajímavé tvůrčí, naučné, pohybové, výtvarné i hudební aktivity, pobyty v přírodě, letní tábory, výlety, zajišťují divadelní představení. „Dům na vršku“ splňuje naše představy o přirozeném předškolním vzdělávání.

Mgr. Hana Macháčková

Náš Míša začal chodit do „domečku“ ve 2 letech a 3 měsících. Na děti i paní učitelku si poměrně rychle zvykl i díky malému kolektivu a osobnímu přístupu. Velmi pozitivně hodnotím, že jsou ve skupince různě staré děti, které se pak učí navzájem respektovat. Příjemným bonusem je i hodinka angličtiny denně formou hry; děti se od mala učí naslouchat cizímu jazyku a nebát se ho. Školka má i velkou zahradu se spoustou vymožeností, kde se mohou děti vyřádit. Pravidelně se pořádají různé výlety, divadlo a doplňkové kroužky. Celkově hodnotím klubík velmi pozitivně; Míša se hodně zlepšil v mluvení, komunikaci i sociálních dovednostech, rozšířil si svoje zájmy. Rádi se vrátíme i další rok.

Monika Vitásková

Státní školky jsou plné, naše obec školku nemá, tím pádem nastal veliký problém, kam s Josífkem, když skončila rodičovská….
Není jednoduché zorientovat se v poměrně široké nabídce soukromých školek a hlídacích center. Dali jsme na doporučení známých a nelitujeme. Syn je ve školce spokojený, nosí spoustu výrobků, naučil se správně držet tužku, sem tam začne zpívat písničku, občas i v angličtině :), chodí ze školky poměrně umazaný, takže je vidět, že i na zahradě či na procházce nezahálí :), večer spokojeně usíná a ujišťuje se, jestli je zítra školka, kdo tam bude, co budou dělat…

Eva Machutová

S Montessori školkou „Dům na vršku“ jsme byli moc spokojení. Jako matka jsem ocenila individuální a respektující přístup k dětem, ale i v jednání s rodiči. Program ve školce je zajímavý a rozmanitý. Paní učitelky velmi pěkně podporují rozvoj kreativity, samostatnosti a sebejistoty dětí. Důraz je kladen také na vzájemnou toleranci mezi různě starými dětmi, které školku navštěvují. Školka má příjemnou rodinnou atmosféru a naší Klárce se v ní moc líbilo. A nesmím zapomenout na výborné zdravé jídlo :)

Lucie Kubelíková

Chěla bych se připojit ke skupině spokojených rodičů školky „Dům Na Vršku“. Jáchym navštěvuje školku už druhým rokem (vystřídal tu staršího Honzíka a v příštím roce ho nahradí mladší Kryštof :o))….jsme opravdu stálými a nadšenými klienty.
Jáchymek je ve školce spokojený, našel si kamarády i první kamarádky :o)) Naučil se spoustu písniček, básniček, ale i poznatků o světě, vesmíru, lidském těle, o přírodě.
Běžné dny jsou zpestřeny akcemi (Povídání o včelách, o čokoládě, výlety do divadla, kina, na dětská hřiště).
Využívám i odpolední hlídání a kluci jsou vždycky natěšení a přinesou spoustu výrobků.